Lietuviškas praktiškumas prancūziškos kosmetikos parduotuvėje:

-Gal jums į dėžutę prekes sudėti? Gal kur panaudosite?

-Kaip sakote? – bandau pasitikslinti.

-Nieko nekainuoja! – rodo juodą sidabruotą dėžutę.

-Na gerai, sudėkite. – mintyse svarstau ką joje laikysiu.

-Galiu ir nedėti?

-Sudėkite.

Sudeda į gražią šventinę dėžutę. Atsidarau, trumpai žvilgteliu ir dedu į vežimą. O konsultantė sako:

-Ten tas juodas popierius kur viduje, tai aš ten turėjau kažkaip į jį suvynioti, kad gražiau būtų. Nu nežinau, kažkaip ten.. Gražios jums dienos.

– – – 

Vaizduotėje matau profesionalius prancūzų dizainerius sėdinčius L’Oreal biure ir kūrybinėse kančiose karštai diskutuojančius, kokias dėžutes užsakyti šioms Kaldėdoms. Kad pamalonintų nuolatines klientes. Kad kiekviena pirkėja gautų ne tik šampūną, o ir visą patyrimą sakantį – Jūs to verta, šampūno, prabangioje dėžutėje, gulinčio šiugždančiame popieriuje, kaip apšarmojusiose Kalėdų pusnyse.

Kokios faktūros ir spalvos vyniojamą popierių parinkti, kad atrodytų prabangiai, nenuobodžiai ir labai stilingai? Gal padarykim kvepiančią? Cinamonu ar Muskusu? Dėžutę pirkti ar gaminti unikalią?… Kaip klientui sukurti patyrimą, už kurį jis sumokėtų 5% brangiau ir vistiek liktų patenkintas?

Galiausiai nusprendžia, užsako, pagamina, pristato į parduotuves. Ir štai jums finalas!

– kažkaip čia reikėtų suvynioti.. kažkaip ten. Ai.

Moralas:

Net ir labai geras paslaugos dizainas gali sužlugti dėl vieno žmogaus neatsakingo poelgio.

Problemos išvengti galima užtikrinant visų susijusių žmonių įtraukimą, kad jie suprastų ne tik kaip reikia, šiuo atveju, suvynioti dovaną, bet ir kodėl tą reikia padaryti. Galimos tokio proceso klaidos tikrinamos paskutiniame inovacijos proceso žingsnyje – inovacijos gyvavimas po įgyvendinimo.

P.S. Tikiuosi, kad dizaineris parinkęs popierių niekada niekada neperskaitys šio įrašo 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Marked fields are required.