Aną dieną Ramūnas Zilnys facebook’e pasidalino istorija, kaip visos Rimi kasininkės atsisakė jam iškeisti dviejų eurų monetą po eurą -vežimėliui pasiimti. O reikėjo juk tam, kad žmogus daugiau nusipirktų. “CCCP” – pakomentavo Andrius Mamontovas ir įrašas sulaukė 1.3 tūkstančio “like’ų”. Suprask – tiek žmonių susidūrė su panašia situacija.

Nešiojuosi tą istoriją galvoje pora dienų ir svarstau – kodėl taip yra? Kodėl RIMI darbuotoja su plačia šypsena nepadovanojo Ramūnui vežimėlių žetono su RIMI logotipu, kurį jis galėtų pasikabinti prie raktų? (Ir vis dar gali tokį jam išsiųsti paštu!)

Vakar važiuoju autostrada ir stabteliu Statoil’e kavos. Kavos geriu mažai, todėl kai geriu, tai tik skanią. O ši degalinė kavą padarė tokią, kad šiandien iš degalų uždirba mažiau negu pusę savo pelno. Ar jūs manėte, kad nemokami cinamono, šokolado pabarstukai, sirupas, medus ir plakta grietinėlė ten šiaip sau stovi?

Apsilankymas Statoil’e nr. 1:

– Gal prie kavos krusano norėtumėte? Trečias nemokamai – taigi vėliau suvalgysite. Gal ką pavaišinsite. Beje – kita kava Jums dovanų.

Apsilankymas Statoil’e nr. 2:

– Kol nuplausime automobilį, gal žurnalą paskaityti norėtumėte?
Ir kodėl tas klausimas skamba ne kaip įkyrus pardavimas, o idėja?

Apsilankymas Statoil’e nr. 3:

Akivaizdžiai skubu, tad kasininkė nieko nesiūlo. Klausiu:
– Gal Jūs turite pirkti pleistriukų? Batelis nutrynė…
– Ne, neturime. Čia Jums dabar reikia? Galiu iš mūsų, darbuotojų, vieną padovanoti.
Ištraukia iš stalčiaus pleistriuką, lyg būtų jį man ten laikiusi – geros kelionės!

Važiuoju ir svarstau koks skirtumas tarp RIMI dviejų eurų ir Statoil pleistriuko. Jums atrodo, čia taip atsitiktinai, netyčia gaunasi? Ne… čia daaaaug darbo įdėta. Kruopštaus, nuoširdaus ir strategiško rūpesčio, kaip tinkamai pasirūpinti savo klientais. Ir laimi visi.

‪#‎RIMI‬ ‪#‎Statoil‬ ‪#‎designthinking‬